.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اپیدمی تعطیلی جلسات شورای شهر ساری
شورای شهر ساری در روز یکشنبه جلسات هفتگی خود را در محل صحن علنی شورا برگزار می کند و عدم حضور به موقع برخی از اعضای شورا باعث لغو جلسات شورا می شود.
اپیدمی تعطیلی جلسات شورای شهر ساری

جلسات شورای شهر ساری همانند هفته های گذشته به علت به حدنصاب نرسیدن اعضاء تکرار شد.

به گزارش شمال نیوز، شورای شهر ساری در روز یکشنبه  جلسات هفتگی خود را در محل صحن علنی شورا برگزار می کند و عدم حضور به موقع برخی از اعضای شورا باعث لغو جلسات شورا می شود.

در حالی دویست و سی امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری در ساعت 15 امروز با یک ساعت تاخیر آغاز شد که تنها چهار عضو شورای شهر ساری حضور یافته بودند.

نقیبی رئیس، صالحی نیا، نائب رئیس ، بهروش و باقری اعضای شورای اسلامی شهر حاضران در جلسه و  دامادی، رضایی فرح آبادی و رمضان پور
غایبین این جلسه بودند.

تعطیلی جلسات شورای شهر هم اکنون به یک اپیدمی تبدیل شده که ادامه روند برای اعضای شورا که به عنوان منتخبین مردم در این پارلمان غیردولتی هستند بسیار تاسف بار است.

فرامرز نقیبی، رئیس شورای اسلامی شهر ساری پس از اعلام رسمیت نیافتن جلسه شورای شهر ساری به واسطه عدم حضور برخی اعضاء شورا اظهار داشت: تاخیر و یا نیامدن اعضای شورا در جلسات شورا تمامی نداشته و این اقدامات در آینده نیز صورت خواهد گرفت و باید در این خصوص چاره ای اندیشید.

وی با اشاره به اینکه عدم حضور اعضای شورا در جلسات علنی نوعی بی احترامی به شهروندان و آحاد جامعه است، افزود: حقوق اعضای غایب در جلسات رسمی شورا پرداخت نخواهد شد.

نقیبی با عذرخواهی  از خبرنگاران حاضر در جلسه گفت: در جلسات شورای شهر
مسائل مهمی بحث می شود که راهگشای بسیاری از مشکلات کور شهری است.

قرار بود در جلسه امروز شورای اسلامی شهر ساری با حضور رئیس اداره بهزیستی مرکز استان آسیبهای اجتماعی متنابه روز استان بررسی و همچنین با حضور یکی از مسئولان موسسه مالی اعتباری سینا اقداماتی برای گشایش اعتباری شهرداری جهت تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی بررسی که به دلیل برگزار نشدن جلسه شورا این تصمیمات به جلسات آتی موکول شد.

همچنین یکی از شهروندان به نمایندگی از مردم در جلسه علنی شورای اسلامی شهر حضور یافته تا مشکلات منطقه مورد سکونت اهالی خود را برای اعضا بازگو کند که وی نیز از ارائه این گزارش به شورا ناکام ماند.

شورای شهر ساری دارای هفت عضو اصلی بوده که ملاک برگزار شدن جلسات شورا حضور چهار نفر و به رسمیت یافتن و تصویب مصوبات شورا حضور پنج عضو شورای شهر خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.522 seconds.